Nowe technologie w dziale eksportu

NOWE TECHNOLOGIE W DZIALE EKSPORTU - ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI EKSPORTU ORAZ ZDOBYWANIA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH DZIĘKI UMIEJĘTNOŚCIOM CYFROWYM

Grupa szkoleniowa: 8-12 osób

Czas trwania: 5 dni

Cena: 1 100 zł dzień/osoba

Uwaga: przy szkoleniach zamkniętych cenę ustalamy indywidualnie

Skondensowana wiedza i wskazówki w zakresie zdobywania najlepszych klientów B2B dzięki nowym technologiom.

Poznanie narzędzi cyfrowych zwiększających efektywność sprzedaży.

Budowa skutecznych ofert na rynki eksportowe dzięki nowym technologiom.

Monitorowanie oraz budowa pozycji marketingowej firmy na rynkach globalnych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi cyfrowych,

Dzień 1

Analiza, modelowanie, narzędzia cyfrowe i budowanie rynków zagranicznych.

Analiza rynków zagranicznych z wykorzystaniem nowych technologii.

Modelowanie wejścia na rynki zagraniczne z wykorzystaniem nowych technologii.

Narzędzia cyfrowe pomocne w przygotowani propozycji rynkowej.

Analiza konkurencji z wykorzystaniem nowych technologii.

Budowa oferty na rynek zagraniczny z wykorzystaniem umiejętności cyfrowych.

Dzień 2

Zdobywanie klientów zagranicznych z zastosowaniem nowych technologii.

Wyszukiwanie i weryfikacja partnerów zagranicznych z pomocą praktycznych narzędzi cyfrowych.

Skuteczny E-mailing w procesie docierania do klientów zagranicznych.

Wykorzystanie nowych technologii by pozyskiwać najlepszych klientów zagranicznych.

Jak optymalnie wykorzystać targi międzynarodowe dzięki nowym technologiom.

Komunikacja z klientami zagranicznymi z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i nowych technologii.

Marketingowe pozyskiwanie klientów zagranicznych z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.

Dzień 3

Zastosowanie Sales Navigator w procesie pozyskiwania klientów zagranicznych oraz budowania relacji z partnerami.

Wykorzystanie Programu Sales Navigator w procesie pozyskiwania klientów na rynkach eksportowych.

Wyszukiwanie decydentów w firmach za pomocą Sales Navigator.

Tworzenia baz potencjalnych klientów za pomocą Sales Navigator.

Automatyzacja w Sales Navigator.

Dzień 4

Snovio – zdobywania maili do decydentów w firmach, weryfikacja kontaktów oraz skuteczna komunikacja z klientami.

Snovio – zdobywania maili do decydentów.

Odnajdywanie informacji o naszych kontrahentach w LinkedIn z zastosowaniem Snovio.

Weryfikowanie baz klientów z użyciem programu Snovio.

Wykorzystanie automatyzacji w programie Snovio.

Dzień 5

Współpraca z klientem B2B / dystrybutorem budująca długofalowy i zyskowny biznes z wykorzystaniem nowych technologii.

Nowe technologie pomocne w wyborze najlepszych partnerów na rynkach zagranicznych.

Nowe technologie w zarządzaniu kanałem dystrybucji na wybranych rynkach.

Narzędzia wspomagające długofalową i zyskowną współpracę z partnerami zagranicznymi.

Zabezpieczanie transakcji i bezpieczeństwo współpracy międzynarodowej dzięki narzędziom cyfrowym.